Lengvai suprantama kalba

Kaip pasiruošti ekstremaliai situacijai?

Tekstą į lengvai suprantamą kalbą vertė Miglė Baltrūnaitė.
Tekstas išbandytas Pal. J. Matulaičio socialinio centro „Atviros bendruomenės“ dienos darbinio užimtumo centre.

Paskelbta: 2026-01-12


Kviečiame susipažinti su Visagino savivaldybe

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Sniežana Stankevičiūtė.
Tekstą vertino Ernesta Protasova.
Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė.

Paskelbta: 2025-05-16


Kur galiu gauti pagalbą, jei nukentėjau nuo nusikaltimo?

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros prieinamumo užtikrinimo ir konsultacijų skyriaus patarėja Laura Mikelevičiūtė.
Parengto teksto turinį patvirtino Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos tikslinės pagalbos grupės patarėja Daiva Junevičienė.
Tekstą tikrino dienos centro „Šviesa“ lankytojas Valdemaras Belopetrovič.
Teksto tikrinimą koordinavo dienos centro „Šviesa“ darbuotoja Paula Stašaitienė.

Paskelbta: 2025-05-16


Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra

Originalus tekstas: https://socmin.lrv.lt/lt/veiklos-sritys/socialine-integracija/negalios-reforma 
Tekstą į lengvai suprantamą kalbą vertė Laura Mikelevičiūtė.
Tekstą tikrino dienos centro „Šviesa“ lankytoja Justina Markevičiūtė.
Teksto tikrinimą koordinavo dienos centro „Šviesa“ darbuotojai.
Parengto teksto turinį patvirtino Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Tikslinės pagalbos grupės specialistai.

Paskelbta: 2025-08-21


Lengvai suprantama kalba apie lengvai suprantamą kalbą

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė asociacijos „Savarankiškas gyvenimas“ prezidentas Žilvinas Mišeikis.
Tekstą vertino Ernesta Protasova.
Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė.

Paskelbta: 2025-08-21


Lengvai suprantamos kalbos žodynas

Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Paskelbta: 2025-08-21


Kviečiame susipažinti su interneto puslapiu Cemety.lt

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Reda Navickienė.
Tekstą vertino Ernesta Protasova.
Teksto vertinimą koordinavo Paula Stašaitienė.

Paskelbta: 2025-08-25


1 DALIS. Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Miglė Baltrūnaitė ir Agnė Župerkaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Olga Podzemelnaja, Robertas Medveckis, Edita Dudko.

Paskelbta: 2025-08-26


2 DALIS. Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Miglė Baltrūnaitė ir Agnė Župerkaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Olga Podzemelnaja, Robertas Medveckis, Edita Dudko.

Paskelbta: 2025-08-26


3 DALIS. Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Miglė Baltrūnaitė ir Agnė Župerkaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Olga Podzemelnaja, Robertas Medveckis, Edita Dudko.

Paskelbta: 2025-08-26


4 DALIS. Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Miglė Baltrūnaitė ir Agnė Župerkaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Olga Podzemelnaja, Robertas Medveckis, Edita Dudko.

Paskelbta: 2025-08-26


5 DALIS. Ką Jums reikia daryti, kai prasideda ekstremali situacija ir nelaimės?

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Miglė Baltrūnaitė ir Agnė Župerkaitė.
Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Olga Podzemelnaja, Robertas Medveckis, Edita Dudko.

Paskelbta: 2025-08-26

Visagino savivaldybė. Visos teisės saugomos © 2018 Sprendimas: UAB "Fresh Media"