Svetainės struktūra Versija neįgaliems
lt
en ru

Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Visagino savivaldybėje

Apie projektą 

Visagino savivaldybės administracija pradėjo įgyvendinti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis iš dalies finansuojamą projektą „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Visagino savivaldybėje“ pagal Nr. 10.1.3-ESFA-R-920 priemonę „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse“.
Siekiant išsiaiškinti ir žinoti kokios teikiamos paslaugų kokybės tikisi vartotojas ir kur slypi didžiausios problemos bei pagrindiniai taisytini aspektai buvo atliktas „Visagino savivaldybės švietimo viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso tyrimas“, kurio metu buvo išanalizuotas teikiamos švietimo paslaugos, atlikta gyventojų apklausa, apskaičiuotas vartotojų pasitenkinimo indeksas.

Projekto tikslas – patobulinti Visagino savivaldybės administracijos ir švietimo įstaigų teikiamų asmenų aptarnavimo paslaugų organizavimo procesus (prašymų priėmimo tvarkas, reikiamų pristatyti dokumentų kiekius, būdus, terminus, skundų ir pasiūlymų nagrinėjimo eigą ir procesus), siekiant teikiamų paslaugų optimizavimo.

Tobulinimo metu bus sukurtas bendras duomenų mainų registras, leisiantis įstaigoms sekti ir matyti mokinių užimtumo rodiklius, veikiančių būrelių ir veiklų aktualumą bei darbuotojų krūvius.
Veiklų įgyvendinimo metų pasitelkus LEAN sistemos naudojamų procesų, būdų ar metodų standartus bus parengtas ir pasiūlytas švietimo įstaigoms pritaikytas, LEAN principais ir praktikomis grįstas įstaigų kasdienio veiklos valdymo sisteminis patobulinimas.
Projekto pabaigoje planuojama parengti piliečiams teikiamų paslaugų chartija – dokumentas, nustatantis paslaugų standartus, kurių klientai gali tikėtis iš organizacijos, ir skundų teikimo galimybes.

Bendra projekto vertė – 188 236,00 Eur, iš jų 160 000,00 Eur – Europos Sąjungos lėšos

Statusas  ⏳  Vykdomas

 


Aktualios rubrikos

Visagino savivaldybė. Visos teisės saugomos © 2018 Sprendimas: UAB "Fresh Media"