- VIETA: Taikos pr. 15, Visaginas (buvusi Vaikų poliklinika).
2020 m. lapkričio mėn. Visagino karščiavimo klinika persikėlė į Mobilaus punkto pastatą, Taikos pr. 15, Visaginas.
- Nuo 2021-06-07 Keičiasi mobilaus punkto darbo laikas
PGR: pirmadienį- penktadienį 8.00 val. iki 9.00 val.
ANTIGENO: pirmadienis, trečiadienis, penktadienis nuo 9.00 val. iki 11:30 val. antradienį, ketvirtadienį - nuo 9.00 val. iki 11.00 val.
SEROL: antradienį, ketvirtadienį- nuo 11.00 iki 11:30 val.
Galimybių pasui: pirmadienį-penktadienį nuo 11:30val. iki 12:00 val
- SVARBI INFORMACIJA APIE GREITUOSIUS COVID-19 ANTIGENO TESTUS. Greitieji COVID-19 antigeno testai nėra antikūnų testai ir nėra tinkami: prieš stacionarinį gydymą; prieš reabilitacines procedūras; prieš stacionarinį artimo asmens slaugymą; keliaujant į užsienio šalis; kitais atvejais, kai teisės aktais yra apibrėžta, kad pacientui būtina atlikti PGR testą.
- REGISTRACIJA: jeigu norite išsitirti dėl COVID-19, kviečiame registruotis PGR arba greitajam COVID-19 testui mūsų mobiliame punkte Karštosios linijos trumpuoju numeriu 1808.
- Paskambinę tel. 1808, spauskite 1 (vienetą) ir atsiliepus operatoriui informuokite, kad norite atlikti profilaktinį COVID-19 tyrimą, pasakydami raktinį žodį „Visaginas“. Prašome užsiregistravusius atvykti į mobilų punktą nurodytu laiku, kad nesusidarytų eilės.
Taip pat galima registruotis internetu.
- INFORMACIJA APIE LAISVAS VIETAS: čia.
- DĖMESIO! Gavus teigiamą koronaviruso testo rezultatą, būtina nedelsiant kreiptis į savo šeimos gydytoją!
KAIP VEIKIA MOBILUSIS PUNKTAS?
- Pacientas ar jo atstovas turi registruotis tiksliniams ar profilaktiniams tyrimams paskambinęs į Karštąją liniją trumpuoju telefono numeriu 1808 arba galima užsiregistruoti internetu, užpildžius specialią anketą interneto tinklalapyje 1808.lt. Registruojantis būtina pasakyti ar nurodyti, kad tyrimą atlikti pageidaujate Visagine;
- Karštosios linijos konsultantas, įvertinęs paciento pateiktą pirminę informaciją, surenka šią informaciją: paciento vardą, pavardę, savivaldybę, iš kurios skambina, asmens kodą, mobiliojo telefono numerį, ar pacientas gali asmenine transporto priemone atvykti pats į Mobilų punktą;
- Karštoji linija informuoja pacientą trumpąja žinute į paciento nurodytą mobilaus telefono numerį apie datą ir laiką, kada pacientas turi atvykti.
Kiekvienam skambinančiam pacientui nurodoma, atvykus į Mobilų punktą:
- Pacientui atvykus į Mobilųjį punktą, koordinatorius patikrina asmens tapatybės dokumentą ir registraciją patvirtinantį pranešimą (paciento paprašoma parodyti gautą registracijos žinutę bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą);
- Slaugytojas paruošia mėgintuvėlį, užrašydamas vardą, pavardę, kodą, pasiruošią priemones Mobiliame punkte mėginiui paimti;
- Paima tepinėlį iš nosiaryklės ir ryklės. Ėminys paimamas ir supakuojamas transportavimui;
- Po ėminio paėmimo pacientas turi grįžti į namus ir laukti tyrimo atsakymo;
- Tyrimo rezultatą galima sužinoti „E-sveikata“ programoje;
- Koordinatorius, gavęs teigiamus paciento tyrimo rezultatus, nedelsiant juos turi perduoti šeimos gydytojui, informuoti Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą ir pacientą.