Svetainės struktūra Versija neįgaliems
lt
en ru

Mažoji ekspedicija „Keliauju po gimtąjį kraštą“

Vos prasidėjus vasarai, kaip ir kasmet, buvo organizuota vaikų vasaros stovykla „Mažoji ekspedicija „Keliauju po gimtąjį kraštą“. Stovykla vyko nuo 2023 m. birželio 1 dienos iki birželio 16 d. Džiaugėsi stovykla „Širdučių“, „Žvirbliukų“ ir „Pumpurėlių“ grupių būsimieji priešmokyklinukai. Stovyklos metu vykdėme įvairias pažintines, pramogines bei lavinamąsias veiklas.

Vaikai aktyviai keliavo po Visagino miestą, domėjosi ir tyrinėjo mus supančią augmeniją.

Apsilankėme Visagino miesto bibliotekoje. Bibliotekininkė Rima pakvietė vaikus į interaktyvią kelionę po gražiausias Visagino miesto vietas. Vaikai patirtus įspūdžius išreiškė piešiniuose kreidelėmis bibliotekos kieme.

Gimtinės takai vaikus pakvietė pakeliauti iš Visagino iki Anykščių. Anykščiuose apsilankėme Labirintų parke. Šiame parke, kupiname įvairiausių veiklų, vaikai ne tik pramogavo, bet ir sužinojo įvairių gamtos paslapčių. Vaikams ypač patiko Labirintų parko žuvų maitinimo aikštelė. Pailsėję ir pasidžiaugę žuvytėmis nuskubėjo pasivažinėti traukinuku po Labirintų parką.

Būdami labirinte vaikai ne tik pramogavo, bet ir  mokėsi  eismo krypčių, atpažinti šviesoforo signalą, transporto priemonių judėjimo specifiką, planavo ir kūrė keliones. Visa tai vyko edukacinės priemonės ,,Gudrusis traukinukas INTELINO“ pagalba.

Stovyklaudami, ilsėdamiesi tarp kelionių sekėme pasakas, statėme smėlio pilis, tyrinėjome augalus.

Stovyklą užbaigėme Kino diena – žiūrėjome filmą apie Visaginą ir grožėjomės nuotraukomis prisimindami stovyklos akimirkas.

Dėkojame nuoširdžiai ir kūrybingai dirbusioms mokytojoms: Paulinai, Jūratei, Renatai ir Nadeždai.

Džiaugiamės, kad kiekviena stovyklos diena  buvo nepakartojama ir kupina nerūpestingo vaikystės juoko, gražių emocijų, smagių nuotykių ir atradimų.

Ir, žinoma, didžiausia ačiū tariame Visagino savivaldybės administracijai už stovyklos finansavimą.

Vaikų lopšelio darželio „Auksinis raktelis“

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Rasa Juršytė

Komentarai

Vardas
El. paštas
Komentaras
Apsaugos kodas

Ačiū, komentaras bus matomas kai administratorius jį patvirtins.

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy-MM-dd'}}
{{comment.comment}}

Aktualios rubrikos

Visagino savivaldybė. Visos teisės saugomos © 2018 Sprendimas: UAB "Fresh Media"