Svetainės struktūra Versija neįgaliems
lt
en ru

Įvyko konferencija „2023–2024 m. m. Nacionalinis ir lokalus kontekstas. Veiklų kryptys“

2023 m. rugpjūčio 28 d., artėjant naujiems mokslo metams, įvyko konferencija - savivaldybės atstovų ir švietimo įstaigų vadovų susitikimas „2023-2024 m. m. Nacionalinis ir lokalus kontekstas. Veiklų kryptys". Renginio pradžioje savivaldybės meras Erlandas Galaguz ir vicemerė Aleksandra Grigienė tarė sveikinimo žodžius švietimo įstaigų atstovams, padėkojo už didžiulį ir nuoširdų indėlį siekiant švietimo kokybės savivaldybėje, įsiliejimą į strateginės reikšmės projektus, nukreiptus į ugdymo kokybės ir ugdymo aplinkos gerinimą ir valstybės bei savivaldybės masto tikslų įgyvendinimą, išreiškė pasitikėjimą visų pedagogų, trenerių, pagalbos specialistų ir kitų švietimo darbuotojų pažangiu ir šiuolaikišku požiūriu bei inovatyviais sprendimais siekiant mūsų mokinių mokymosi sėkmingumo ir rezultatų gerėjimo.

Švietimo, kultūros, sporto ir valstybinės kalbos kontrolės skyriaus vedėja Asta Sieliūnienė pristatė šiais metais pradėjusius eiti pareigas naujus įstaigų vadovus – Visagino vaikų lopšelio-darželio „Ąžuoliukas“ direktorę Dianą Tumėnienę, VšĮ Visagino sporto ir rekreacijos centro laikinai einantį direktoriaus pareigas Vytą Korsaką, VšĮ Visagino graikų-romėnų imtynių centro laikinai einančią direktoriaus pareigas Jeleną Fedoriv.

Asta Sieliūnienė pristatė svarbiausius šalies ir savivaldybės lygmens švietimo konteksto rodiklius, įtakojančius švietimo kokybę: socialinio ekonominio, finansinio, psichologinio emocinio, ugdymo(si) poreikių tenkinimo, pasiekimų rezultatų ir pažangos, pedagogų profesinio tobulėjimo. Pranešėja akcentavo pagrindinius nacionalinius strateginius siekius švietime – socialinį prieinamumą, tolygumą ir teisingumą, įtraukųjį bei kokybišką ugdymą, nepriklausomai nuo asmens socialinės ekonominės padėties, specialiųjų poreikių, suteikiantį vienodas sąlygas ir sklandžią pradžią kiekvienam, ankstyvojo ir įtraukiojo ugdymo(si) sąlygų, aplinkos, turinio atnaujinimo, švietimo pagalbos, neformaliojo ugdymo paslaugų aprėpties bei kokybės gerinimo svarbą. Pranešime pristatyti bendrieji duomenys, susiję su savivaldybės mokyklose mokinių, pedagoginių darbuotojų, mokymosi aplinkos statistiniais pokyčiais, leidžiantys įžvelgti tam tikras tendencijas ir prielaidas.

Taip pat aptarti statistika paremti lietuvių ugdomąja kalba mokyklose didėjantys mokinių skaičiai, suaugusiųjų kitų kalbų mokymo(si) (pvz. ukrainiečių) galimi poreikiai, dalyvavimo nacionalinėse dalykų olimpiadose rezultatai. Itin didelis dėmesys skirtas pagrindinio ugdymo pasiekimų ir valstybinių brandos egzaminų rezultatų svarbesnių rodiklių pristatymui, kurie parodo vis dar nepakankamą lietuvių kalbos ugdymo kokybę (palyginus su šalies apibendrintais rodikliais).

Pranešimo pabaigoje skyriaus vedėja dar kartą paragino švietimo bendruomenę telktis dėl švietimo teisingumo principų įgyvendinimo, ankstyvojo ugdymo plėtros, individualios pagalbos mokiniui poreikio atpažinimo, socialinę riziką patiriančių vaikų įtraukties į ugdymą, pasiekimų skirtumų mažinimo ir ugdymo kokybės gerinimo. Vienu iš pagrindinių iššūkių naujiesiems mokslo metams visos mūsų savivaldybės bendruomenei nuskambėjo baigiamasis teiginys: „Bendrų pastangų dėka Visaginas turi tapti lietuvių kalbos mokymosi erdve“.


Komentarai

Vardas
El. paštas
Komentaras
Apsaugos kodas

Ačiū, komentaras bus matomas kai administratorius jį patvirtins.

{{msg}}

{{comment.name}} {{comment.time | u2date : 'yyyy-MM-dd'}}
{{comment.comment}}

Aktualios rubrikos

Visagino savivaldybė. Visos teisės saugomos © 2018 Sprendimas: UAB "Fresh Media"