ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
1. Registruoja apskaitos registruose ūkinių operacijų ir ūkinių įvykių duomenis.
2. Rengia ir teikia informaciją su finansų valdymu susijusiais vidutinio sudėtingumo klausimais.
3. Rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas.
4. Rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus.
5. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl finansų valdymo.
6. Sudaro finansinės atskaitomybės ataskaitas.
7. Vykdo mokėjimo procedūras.
8. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
9. Apdoroja su finansų valdymu susijusią informaciją.
10. Tvarko Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie SADM skirtų valstybės biudžeto lėšų „Socialinės paramos“ programos priemonėms įgyvendinti apskaitą, analizuoja valstybės biudžeto lėšų panaudojimą.
11. Rengia finansines, statistines ataskaitas bei nustatytu laiku jas teikia LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai.
12. Vykdo socialinių išmokų išmokėjimus pagal suformuotus žiniaraščius programoje „Parama“ ir tvarko banko operacijas.
13. Tvarko Neįgaliųjų reikalų departamento prie SADM skirtų valstybės biudžeto lėšų programoms vykdyti apskaitą, rengia ir teikia finansines ataskaitas departamentui.
14. Dalyvauja planuojant lėšų poreikį Socialinės paramos įgyvendinimo programai vykdyti.
15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.