Olesia Kasač

Vyriausioji specialistė

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

  1. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
    • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
    • turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį apskaitos arba ekonomikos srityje;
    • būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, vietos savivaldą, viešųjų juridinių asmenų veiklą, biudžeto sudarymą, vykdymą, apskaitą;
    • mokėti dirbti kompiuteriu („Microsoft Office“ programiniu paketu, buhalterinės apskaitos informacine sistema), naudotis kitomis informacinėmis technologijomis;
    • gebėti visiškai savarankiškai atlikti užduotis, pasirinkti veiklos metodus, rasti sprendimus savo veiklos sferoje, analizuoti ir apibendrinti pateiktą medžiagą;
    • išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles; mokėti dirbti kompiuteriu pagal bazinius kompiuterinio raštingumo reikalavimus, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis, reikiamomis duomenų bazėmis;
    • būti pareigingam, darbščiam, sąžiningam, atsakingam.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

  1. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
    • organizuoja savivaldybės viešojo sektoriaus subjektų tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rinkinių rengimą;
    • teikia konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinį nacionaliniam konsolidavimui. Derina su nacionaliniu iždu, Valstybine mokesčių inspekcija bei ministerijomis gautą finansavimą. Koreguoja konsoliduotų finansinių ataskaitų rinkinį;
    • prižiūri, kad konsoliduotos grupės viešojo sektoriaus subjektai teiktų korektiškus duomenis;
    • kaupia ir sistemina duomenis tarpusavio operacijų derinimui su viešojo sektoriaus subjektais bei įkelia šiuos duomenis į viešojo sektoriaus apskaitos konsolidavimo sistemos tarpusavio operacijų derinimo sritį;
    • vykdo mokėjimo procedūras naudodamasis programa „Biudžeto valdymas“ bei vykdo einamąją kontrolę;
    • rengia valstybės biudžeto lėšų ataskaitas, kontroliuoja jų panaudojimą arba prireikus koordinuoja lėšų perskirstymą tarp asignavimų valdytojus;
    • prižiūri valstybinės žemės nuomos mokesčių už valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens išteklius surinkimą, tvarko jų apskaitą;
    • rengia kitas su finansų valdymu susijusias ataskaitas arba prireikus koordinuoja kitų su buhalterine apskaita susijusių ataskaitų rengimą;
    • analizuoja savivaldybės viešojo sektoriaus subjektų teikiamus tarpinių ir metinių finansinių ataskaitų rinkinius, koordinuoja esminius pakeitimus, kuriuos sąlygojo priimti tarybos sprendimai;
    • prižiūri biudžetinių įstaigų pajamų surinkimą, prireikus atlieka paskaičiavimus užtikrinant šių lėšų planavimą teisingumą;
    • priima, tikrina, analizuoja biudžetinių įstaigų periodines ataskaitas ir jų priedus, sudaro suvestines ataskaitas ir jų priedus, reikalingus Savivaldybės biudžeto vykdymo ir finansinėms ataskaitoms rengti;
    • rengia individualių teisės aktų projektus;
    • atlieka socialinių paslaugų pagal finansavimo šaltinius išlaidų analizę ir užtikrina įmokų už socialinės paslaugas paskaičiavimo teisingumą;
    • bendradarbiauja ir palaiko tarnybinius ryšius su savivaldybės administracijos padaliniais, socialinėmis, švietimo, kultūros ir sporto įstaigomis savo kompetencijos klausimais;
    • nuolat tobulina kompetencijas, reikalingas pareigybės funkcijoms vykdyti;
    • dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
    • formuoja, tvarko ir nustatyta tvarka perduoda archyvui archyvines bylas;
    • pagal kompetenciją vykdo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir įgyvendinti uždaviniai.