SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
1.2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo informacijos srityje patirtį;
1.3. būti susipažinęs ir išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius savivaldybės veiklą, darbo santykius, viešąjį administravimą ir visuomenės informavimą;
1.4. išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
1.5. mokėti dirbti su dokumentų valdymo sistema;
1.6. mokėti rengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektus;
1.7. gebėti savarankiškai organizuoti darbą, atlikti užduotis, rasti sprendimus savo veiklos sferoje, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, planuoti, organizuoti savo veiklą;
1.8. mokėti dirbti kompiuteriu pagal bazinius kompiuterinio raštingumo reikalavimus, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis, reikiamomis duomenų bazėmis;
1.9. mokėti vieną užsienio kalbą (anglų, vokiečių, prancūzų, rusų) pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. teikia skelbti vietinėje spaudoje savivaldybės institucijų priimtus norminius teisės aktus arba informacinius pranešimus apie norminio teisės akto priėmimą ir viso norminio teisės akto teksto paskelbimą savivaldybės interneto svetainėje bei teisės aktų informacinėje sistemoje (TAIS);
2.2. atrenka ir perduoda savivaldybės tarybos priimtus sprendimus skelbti savivaldybės vietinėje spaudoje, savivaldybės interneto svetainėje;
2.3. dokumentų valdymo sistemoje atlieka veiksmus susijusius su dokumentų perdavimu vykdytojams, kontroliuoja pateiktų sprendimų vykdymą naudojant dokumentų valdymo sistemą;
2.4. atlieka rengiamų vidaus dokumentų pateikimą atsakingiems asmenims dokumentų valdymo sistemoje;
2.5. kartą per ketvirtį formuoja ir teikia ataskaitas skyriaus vedėjui apie įvykdytus teisės aktus;
2.6. kaupia, sistemina ir organizuoja informacijos apie savivaldybės teikiamas paslaugas ir jų aprašymus atnaujinimą savivaldybės interneto svetainėje;
2.7. rengia informaciją apie savivaldybės institucijų priimtus norminius teisės aktus ir teikia ją skelbimui vietinėje spaudoje, savivaldybės interneto svetainėje;
2.8. kaupia informaciją apie norminių teisės aktų paskelbimą vietinėje spaudoje, Teisės aktų registre (TAR) ir daro įrašą dokumentų valdymo sistemos „Kontora“ teisės aktų (tarybos sprendimų, mero potvarkių veiklos klausimais, administracijos direktoriaus įsakymų veiklos klausimais) registrų kortelėse apie teisės akto paskelbimo faktą;
2.9. esant būtinumui rašo ir spausdina komisijų, darbo grupių, sudarytų mero potvarkiais ar administracijos direktoriaus įsakymais, protokolus;
2.10. skelbia informaciją tv esančią pastato fojė;
2.11. savo kompetencijos klausimais rengia raštų, atsakymų į asmenų ar institucijų raštus, paklausimus projektus pagal skyriaus vedėjo pavedimus;
2.12. tvarko, kaupia, sistemina, archyvuoja jo žinioje esamus dokumentus;
2.13. rengia pusmečio, metų veiklos planus, ataskaitas ir teikia skyriaus vedėjui;
2.14. tobulina teorines ir praktines žinias, įgūdžius, kitas profesines savybes ir gebėjimus;
2.15. inicijuoja viešuosius pirkimus, būtinus funkcijoms vykdyti;
2.16. pavaduoja skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ar kitais nebuvimo darbe laikotarpiais pagal atskirą administracijos direktoriaus įsakymą;
2.17. vykdo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir įgyvendinti uždaviniai.