SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
1. Šias pareigas einantis darbuotojas turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį išsilavinimą arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą.
1.2. būti susipažinusiam ir išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, vietos savivaldą, viešųjų juridinių asmenų veiklą, valstybės tarnybą ir darbo santykius, socialinio darbo ir socialinės paramos specifiką.
1.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus norminius teisės aktus, reglamentuojančius socialinės paramos teikimą.
1.4. gebėti atsirinkti ir taikyti savo darbe įprastas taisykles ir instrukcijas, dirbti pagal nustatytas procedūras.
1.5. išmanyti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles.
1.6. mokėti rengti teisės aktų ir kitų dokumentų projektus.
1.7. mokėti dirbti kompiuteriu pagal bazinius kompiuterinio raštingumo reikalavimus, gebėti naudotis teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis, reikiamomis duomenų bazėmis.
1.8. mokėti kalbą rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu.
1.9. būti pareigingam, darbščiam, sąžiningam, atsakingam, gebėti bendrauti su įvairaus būdo žmonėmis ir saugoti konfidencialią informaciją, laikytis socialinio darbuotojo veiklos etikos taisyklių reikalavimų.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
2. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
2.1. priimti, konsultuoti, registruoti asmenų prašymus vienkartinei pašalpai gauti.
2.2. sudaryti savivaldybės nepasiturinčių asmenų maistui iš intervencinių atsargų gauti sąrašus ir perduoti labdaros organizacijai.
2.3. įvesti vienkartinės pašalpos gavėjų ir asmenų, gaunančių maistą iš intervencinių atsargų, duomenis į kompiuterinę programą „Parama“ ir socialinės paramos sistemą (SPIS).
2.4. rengti ir išduoti asmenims pažymas apie suteiktą ir/ar gaunamą socialinę paramą.
2.5. priimti ir konsultuoti asmenis dėl teisės gauti piniginę socialinę paramą: socialinę pašalpą, kompensacijas (būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų) ir vienkartinę pašalpą.
2.6. priimti ir tvarkyti dokumentus piniginės socialinės paramos ir kitų socialinių išmokų skyrimo, mokėjimo ir nutraukimo klausimais, formuoti išmokų gavėjų bylas, tvarkyti bylų registrą ir archyvą.
2.7. atlikti asmenų, besikreipiančių dėl piniginės socialinės paramos, buitinių materialinių sąlygų tyrimą.
2.8. tvarkyti gaunamų ir siunčiamų dokumentų registrus, žymėti/ženklinti ir išsiųsti korespondenciją.
2.9. sisteminti gaunamus dokumentus ir informaciją Darbo organizavimo ir dokumentų tvarkymo programų sistemoje Kontora 2000, perduoti juos vykdytojams.
2.10. inicijuoti viešuosius pirkimus pagal savo kompetenciją.
2.11. nuolat tobulinti teorines ir praktines žinias, įgūdžius, kitas profesines savybes ir gebėjimus.
2.12. pavaduoti skyriaus darbuotojus jų atostogų, komandiruočių ir kitais nebuvimo darbe laikotarpiais pagal atskirą savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą.
2.13. vykdyti su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti skyriaus tikslai ir uždaviniai.