FUNKCIJOS
1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
5. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų teikimo organizavimą.
6. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
7. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl paslaugų teikimo rengimą.
9. Dalyvauja savivaldybės administracijos direktoriaus organizuojamų teritorijų planavimo dokumentų rengimo procese ir organizuoja jų viešinimą, atstovauja Visagino savivaldybės administracijai atliekant funkcijas TPDRIS, ŽPDRIS, TPSIS ir kitose informacinėse sistemose pagal savivaldybės administracijos direktoriaus priskirtas funkcijas.
10. Tvarko savivaldybių teritorijų georeferencinių duomenų bazes, savivaldybės teritorijos 1:500-1:5000 mastelio topografinius planus ir geodezinius tinklus, sprendžia geodezinės, topografinės medžiagos atnaujinimo, naudojimo, geodezinio tinklo sutankinimo ir geodezinių ženklų apsaugos savivaldybės teritorijoje klausimus.
11. Derina leidimus vykdyti žemės kasimo darbus savivaldybės teritorijoje.
12. Dalyvauja rengiant savivaldybės teritorijos raidos analizę ir prognozes, programas ir projektus, teikia pasiūlymus dėl architektūros, kraštovaizdžio ir nekilnojamųjų kultūros vertybių ir savivaldybės įsteigtų saugomų teritorijų tvarkymo, apsaugos ir realizavimo būdų.
13. Teisės aktų nustatytais pagrindais ir tvarka pagal savo kompetenciją tiria administracinius nusižengimus, surašo administracinių nusižengimų protokolus ir taiko administracinio poveikio priemones vadovaujantis Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksu, gavus įgaliojimus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka.
14. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:0
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – architektūra (arba);
1.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – teritorijų planavimo ir priežiūros patirtis ;
1.7. darbo patirties trukmė – 2 metai.
2. Užsienio kalbos mokėjimo reikalavimai:0
2.1. kalba – rusų;
2.2. kalbos mokėjimo lygis – B2.
3. Atitikimas kitiems reikalavimams:0
3.1. gebėti dirbti su ArcGIS programomis.